• Harun Soylu

Ayni / Sosyal Yardımlar elektronik ortamda tedarik edilip, kullandırılabilir mi?

En son güncellendiği tarih: Mar 26



Dünya'da ve ülkemizde koronavirus salgını nedeniyle aldığımız en önemli tedbirlerin başında ev içinde sosyal hayatımızı devam ettirmek geliyor.


Bu durum kişisel ve iş hayatındaki alışkanlıkların değişmesine neden olmakla birlikte yeni yaşam şekline adaptasyon sürecini başlatmış oldu.



Kişisel hayatında ve iş yaşantısında değişim sürecine direnen bireyler, bu dönemde de her ne kadar bu ihtiyacı reddetselerde, değişimin bir parçası olma yolunda adım atmak zorunda kalacaklar.


Peki hayatımızın bir parçası olan ve insanoğlunun başlangıcından bugüne kadar farklı adlarla ve yöntemlerle verilen ayni / sosyal yardımlar bu değişimden nasibini alacak mı?


İaşe kolileri, fiziksel gıda ve/veya giyim malzemesi olarak elden ele verilen yardımlar, hijyen koşulları, dağıtım koşulları ve alınan ürürünün uygunluk kontrolü gibi bir çok konunun ciddi risk içermesi, kişisel temasın fazla olması vb. nedenlerle geleneksel yöntemleri bırakma adına fırsat olabilir.


#evdekal çağrısı yaptığımız bugünlerde internet üzerinden satınalma kararlarını vermemiz bu sürecin en hızlı ve en az hasarla atlatılması için oldukça kıymetli bir argüman olarak önümüze çıkmaktadır.


Öncelikle elektronik satınalma ve satma kaslarımızı özel sektör ve kamu olarak güçlendirmeliyiz. Bugünden başlayarak artık fiziksel temas yerine temassız yöntemleri takip etmeli, geliştirmeli, üretmeli, satmalı ve satınalmalıyız.


Çalışanlarımıza ve ihtiyaç sahibi kişilere yapacağımız yan hakları / sosyal yardımları elektronik ortamda tedarik edip, kullanıma sunabilir miyiz?


Bugün gıda ve giyim alanında mağazacılık ağına sahip bir çok perakende zinciri sanal ortamda oluşturdukları e-ticaret mağazaları ile de internet üzerinden rahatlıkla hizmet vermekteler. Çalışanlarınıza ve ihtiyaç sahibi kişilere verilecek ödenekler elektronik kod, mobil uygulama ve cepten sms gibi her profile uygun yöntemlerle, tedarik edilebilir ve kullanıma sunulabilir. iWallet'ın geliştirdiği bu hizmetler sayesinde marka seçeneklerini de çeşitlendirilerek fiziki bir kart olmadan, mağaza kasiyer ve müşteri temasını ödeme araçlarında sıfıra indirerek, evde e-ticaret siteleri üzerinden hızlı ve kolayca hizmet alınabilir.




0 görüntüleme

© 2020 iWallet Kurumsal Hizmetler A.Ş.

22.png
Müşteri Hizmetleri
0850 490 00 17
Genel Müdürlük
0312 387 14 14
Mail
Faks
0850 346 17 42
33.png
iWallet Kart
Ücretler
Kurumsal Hizmetler
Ortak Markalı Kartlar
Blog
  • LinkedIn
  • Instagram