Sadakat programı, müşterileri, çalışanları veya bayileri programla ilişkili bir işletmede alışveriş yapmaya veya hizmetlerini kullanmaya devam etmeye teşvik etmek için tasarlanmış bir pazarlama stratejisidir.
Bu programda, müşteri, çalışan veya bayi sadakatini artırmak ve bunların verilerini toplamak amacıyla, genellikle istenen davranışlar karşılığında müşterilere, çalışanlara veya bayilere planlanan çeşitli ödüller verilir.
Sadakat programları, müşteri, çalışan veya bayi sadakati olasılığını artırmak için mütekabiliyet, bağlılık ve kayıptan kaçınma psikolojik ilkelerini kullanır. Bugün, bu tür programlar, her biri bankacılık, eğlence, konaklama, perakendecilik ve seyahat dahil olmak üzere çeşitli özelliklere ve ödül programlarına sahip olan çoğu ticaret türünü kapsamaktadır.
Sadakat Programı Nasıl Çalışır?
Sadakat programları iki temel işlev sunar: Müşterileri, çalışanları veya bayilerinizi şirket sadakati için ödüllendirir ve ihraç eden şirkete zengin bir tüketici bilgisi sağlar. Şirketler anonim satın alımları değerlendirebilirken, bir sadakat programı kullanımı birlikte satın alınabilecek ürünlerin türü ve belirli kuponların diğerlerinden daha etkili olup olmadığı hakkında ek ayrıntılar sunar.
Ödül programları müşterinin, çalışanınızın veya bayinizin günlük rutine entegre edildiğinde, gerçek marka sadakati geliştirebilirler. Birçok yönden, şirketler bunu bir müşteriyi markanın ürününe veya hizmetine bağlayan benzersiz mobil deneyimler için delikli kartları ortadan kaldırarak yapıyor. Bir müşteri uygulama ile rahat hale geldiğinde, şirketin her seferinde tutarlı bir deneyim sunacağına güvenmeye başlar. Bu noktada, müşteriler her şeyden daha fazla puan nedeniyle bir otele, restorana, hava yoluna olan bağlılığını ve kullanımı artırır.
Şirketinize en uygun sadakat programını öğrenmek, müşteri, çalışan ve bayi sadakatini artırmak için sitemizi ziyaret edebilir , [email protected]’ye mail atabilir veya 0850 490 00 17 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.
Comments